"now it´s too late"

jag har jobbat lite, jag har pluggat lite, jag har städat lite, jag har tvättat lite.. det känns som om jag gjort allt lite, fast det har inte varit lite, det har varit i massor. det vankas kursslut i naturkunskapen och min kära lärare vill att jag gör slutprovet på söndag eller måndag. tyvärr så måste jag men jag känner mig inte redo. just nu känner jag bara ångest över att jag måste läsa, läsa, läsa, läsa ut den där förbannade boken, för så känns det just nu! samtidigt sitter jag och tittar på "biggest loser" och får ännu mer ångest för dessa extra kilon som borde försvinna men de vill ju inte göra det av sig själv, så jag måste flytta på mitt feta arsle och göra något åt det, snart! allt jag säger, säger jag med ett snart på slutet. fuck, vad jag är jobbig.

nog med detta nöje och vidare in i den förbannade boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0