"it takes just a minute"

jag har jobbat massor, jag har varit med vänner massor, jag är varit med min familj massor och jag har pluggat massor. mitt liv känns så innehållsrikt men ändå så tråkigt. jag är så trött. jag är så glad att jag får jobba mycket. jag älskar mina vänner och jag älskar min familj. fast jag älskar inte att plugga och det drar ner min vardag. just nu går jag runt med naturkunskaps boken under armen hela tiden. varje tillfälle som ges så slår jag upp den och försöker lära mig något, men inget går in. jag är så trött hela dagarna att det känns som om jag glömmer bort min älskade underbara sambo. det känns som om vi säger hej och en puss när vi kommer hem och sen god natt och puss och sen nästa dag!
jag själv är viktigast och jag ska nu fokusera på mig!
jag ska göra det jag mår bra av och ta det andra sen, annars går jag in i väggen.

jag saknar My! <3

Kommentarer
Postat av: My!

I LOVE YOU!

I MISS YOU!

Du är bäst, du vet det va!?

va stark och kämpa på, jag vet att du fixar det!!<3

2009-12-14 @ 19:46:09
URL: http://myewaregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0